Stressig dag

Full rulle, som vanligt egentligen. Jag var uppe till 12-1 inatt och bakade cupcakes för jag hade glömt att det var min tur att bara till jobbet. Vi har konferens på torsdagseftermiddagarna då vi, en varje vecka, bakar eller köper med fika av nåt slag. Men eftersom jag alltid ska tävla i allt, och självklart vinna dom tävlingarna då, så köper jag aldrig nåt. Jag bakar alltid själv och den här gången tänkte jag slå på stort. Iallafall större. Så jag letade efter nåt som lät gott och lite halvt avancerat. Avancerat blev det kanske inte, men det var mycket att hålla kolla på. Det blev nån typ av chokladcupcakes med peanutbutter/chocolate frosting. Gott blev det iallafall om man får säga det själv ;)

Dagen annars; jag kom precis hem från träningen på vallen. Det var bra tempo och bra fart på träningen idag så det kändes väldigt bra faktiskt. Matchen i helgen blir inställd så vi kommer att köra ett eller flera träningspass på lördag istället. Vi har inte riktigt bestämt vad det blir för nåt. Men nåt hittar vi på. Typiskt att det ska snöa i helgen! Jag var så sugen på att ta fram grillen!! Men det kommer väl snart antar jag:)

Och förresten, cykeln som jag var och kollade på igår, den köpte jag. Eller ja, mamma köpte den. Hade inte riktigt pengar till det just nu såhär i slutet innan nästa lön. Så jag betalar tillbaka det så fort lönen kommer. Jag är jättenöjd iallafall. Äntligen en cykel som man kan köra fort och svänga med samtidigt. Woop woop! Magi!!

Så vad tycker ni? Ser rätt goda ut va?;)



Kommentarer
Fannylång

Inga slår mina :-) eller vad säger du ? :-)

2012-04-19 @ 19:15:20
Johanna

haha ne Fanny, dina va gooda!

2012-04-20 @ 14:10:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0