Skynda vecka, skynda

Åå vill bara att denna vecka ska gå fortare än fortast. 2 veckor kvar till jul och jag saknar mina vänner och min familj så jag spricker just nu!! Och lille Tiffy förstås ;) men hon räknas till familjen. 

Måndag, som vanligt matteföreläsning och fotbollsträning. Jäklar vad denna sjukdom visar sig. Jag har varit sjuk från vecka 1 till sista veckan på vårat uppehåll med fotbollen. Det betyder att jag inte har kunnat träna ett endaste pass under de veckorna. Tror jag klämde in 2 gympass, men konditionspass kunde jag bara glömma. Snacka om att det märks nu. Puhuuu. Förra veckan var dock mycket värre. Som tur är så kommer ju konditionen tillbaka någorlunda snabbt. Men är långt ifrån där jag vill vara. Vilken jäkla tur att jag har en hel försäsong framför mig. Lär nog bli mätt på det de kommande månaderna. Vi har dessutom fått två ny fystränare till laget som ska ha hand om oss nu. Det känns himla spännande faktiskt och se hur det blir :)

Idag fick jag tuffa Nyman igen också efter att hon varit 3 veckor i Thailand och Malaysia. Riktigt sköjj. Vi bokade in en dejt direkt imorgon. Självklart med hockey och fotboll på agendan. Drömdröm!!

Nu är det läggdags. Upp till skolan för
Matte och programmering imorgon. Wohoo!

Natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0