Bra helg!

Trots en bra början på fredag den 13e så blev det även en bra avslutning. Hela helgen har varit hur bra som helst. Har haft främmande hemifrån i form av Jimmy. Det har väl inte blivit så mkt gjort, mest tagit det lugnt faktiskt. VArit på stan å kikat lite och igår var vi hembjudna till Hannah och Richrad på taco och filmkväll. Alltid lika trevligt. 
Och nu är det söndag igen... Jag fattar inte hur snabbt tiden kan gå. Helt galet är detö. Men men, det är bara att hoppas att den kommande veckan kommer att gå lika fort. Jag längtar till på fredag då det är dags för mig att åka hem för "Lov". Ska bli så skönt att komma hem till la familia. Och nu har ju Jennie och Niklas flyttat in på gården hemma också. Kan inte bli bättre. 
Och på fredag ska jag och Jennie ut på litet hemligt uppdrag. Jag hoppas, hoppas, hoppas att uppdraget för med sig något hem kanske... hohooo ;) En tidig julklapp!
 
Nu ska jag snart lägga mig. Är ju skola tidigt imorgon bitti igen och man vill väl vara någotlunda med innanför pannbenet,,,
 
Natti :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0