Hejdå världen

Efter en skön vinst mot AIK igår med 2-1 kommer jag nu stänga in mig i en veckas tid. Det är tentaplugg deluxe på G och kommer förmodligen vara ganska svår att få tag i denna vecka. Jag ska försöka uppdatera bloggen om jag känner att jag hinner och har lust men kommer det inte så många inlägg just denna vecka så vet ni nu varför. Vi har mattetenta på tisdag nästa vecka och det är så sjukt mycket vi ska kunna. Så nu ska jag grotta ner mig!!

Just nu har jag en sovande Bird på min soffa. Hon kom hit igår eftermiddag från Finlnad, som ett mellanstopp, innan hon åker hem till USA igen på onsdag morgon. Ska försöka spendera lite tid med Henne också om jag hinner. Så kul att se henne igen :)

Vill också bara säga tack Jennie för en underbar helg. Det kändes verkligen verkligen som att du kom och sen åkte hem 2 timmar senare. Tiden gick så fruktansvärt fort. Men jag hade superkul och mysigt, så tack. Älskar dig :)




Kommentarer
Jennie

Jag känner precis samma sak! Jäklar va fort den helgen gick. Men tiden går ju fort när man har roligt. TACK underbara du för allt <3 du är världens bästaste, älskade syster!!

Svar: Åååå älskade. Tack själv. Du är världens bästa syster <3
Johanna Arnberg

2013-10-30 @ 20:42:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0