Myshelg

SItter i soffan och väntar på att Jönsson och Jimmy ska komma hem. De har gått till badhuset för att bada och basta haha :)
De kom igår hit till Karlstad. En rejäl överraskning faktiskt. Jag hade ingen aning att de skulle komma. Sen när jag ligger och halvsover på soffan så plingar det på dörren och både Jönsson och Jimmy kommer in och säger att de ska stanna hela helgen. Jäklar va glad jag blev :)
Igår var det ganska lugnt. Vi gick ut och käkade lite mat på Harrys och tog nåt gott att dricka till. Hannah kom dit och käkade med oss också. Sen gick vi hem till mig och kikade på film och bara snackade och skrattade. Jag var helt slut och somnade till slut i soffan så vi gick och la oss. 
Idag har vi varit ute på Bergvik och kikat lite. Handlat tacos till ikväll ovh en ny skjorta till Jimmy. Ikväll blir det utgång och det verkar som att Tjäder kommer hit också. Fullsatt hos mig i helgen haha. Men jag trivs :)
 
Nu ska jag kika klart på Dalkurds match på datorn. Väldigt spännande faktiskt. Får se hur det går :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0