Full fart

Dagen började med en liten sovmorgon. Vi började 10.15 istället för 8.15 idag. Det var riktigt skönt att få sova ut lite granna faktiskt. Programmering stod iallafall på schemat. En föreläsning. Efter den satt jag och Ellen kvar en stund och satte skrev lite kod till ett program som vi har haft som labb denna vecka och förra. Tanken är väl att vi ska visa upp den för våran handledare imorgon och sen skriva en labbrapport på det. Sen bara en labb kvar innan jullovet. Eller ja, lov ovh lov, vi har ju fortfarande pågående kurser och tentaperiod första och andra veckan vi kommer tillbaka till skolan igen, så det blir väl inte riktigt ett lov kanske. Men men, ska bli skönt att få komma hem å tänka på och göra annat ett tag iallafall :)
Iallafall, efter skolan så åkte jag iväg till gymmet och körde knäprogrammet för att underhålla det. Sen efter det så åkte jag till stan där Pernilla väntade. Vi kikade lite julklappar och så käkade vi. Trevligt att ses, även fast det ofta blir korta svängar så är det så kul :)
När jag kom hem från stan så tänkte jag först åka hem till Hannah och Richard, var ditbjuden, men jag blev så fruktansvärt trött så fort jag satt mig ner i två sekunder. Så jag bestämde mig för att stanna hemma och bara ta det lugnt. Skola igen imorgon och det skulle bli så sent om jag åkte dit. Så för en gångs skull så tänkte jag ett steg längre ;)
 
Igår så kom Elin och Stefan hit. ÄNTLIGEN hemma efter deras vistelse utomlands. Så himla kul att träffa dom igen. Elin hade bakat godsaker och jag hade bakat godsaker som vi radade upp på fat här efter träningen. Vi tänkte att vi skulle njuta av det och samtidigt av en bra hockeymatch.... men så blev det ju inte riktigt. Leksand hade riktigt stora problem med Linköping igår. De förlorade med hela 7-1 faktiskt. Inte alltför kul match, men men. De får ta nya tag imorgon igen. Imorgon är det visst Skellefteå på hemmaplan som gäller. Får hoppas att det blir 3 nya poäng då!
 
Nu ska jag ta mig ett smak på mina hemgjorda chokladtryfflar och bara ta det lugnt. Är rätt trött så det kanske blir tandborsten och sängen snart.. Ska försöka hålla mig vaken en liten stund till iallafall :)
 
Ps. Jag är klar med alla mina julklappar. Det har aldrig hänt såhär tidigt förut. JAg brukar vara ute dagen innan julafton och köpa alla julklappar, men inte i år. Kan inte fatta att jag inte gjort såhär tidigare. Det är ju fruktansvärt kul att ha det klart :D
 
Natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0