13/12

Fredag den 13e... Otursdagen.. Det bådar ju inte gott. Men om dagen börjar bra, betyder det då att kvällen kommer att bli ett helvete? Hoppas inte det för då har jag int en kul kväll att se fram emot...
Började med en tidig uppstigning imorse för att åka med Nyman in till Uni för att se på lucia. En jättefin och mysig lucia och julstämningen är verkligen på topp nu. Efter lucian bjöd skolan på en massa fika som vi gottade oss i en stund innan jag rusade iväg på lektion. Det var slutliga lektionen på kursen om projektmetodik och ledarskap. Vi fick en stark 4a på vårat vetenskapliga projektarbete inom energi och miljö som vi jobbat med nu ett antal veckor. Känns hur bra som helst. Fick även fina ord från vår handledare att det var ett mycket intressant arbete och många bra inslag. LYCKA :))

Nu sitter jag och pluggar i biblioteket med två tjejer i klassen. Matte på schemat. Sitter nog här en timme till eller så innan jag åker hem och tar helg. Ska bli så skönt. Eller?
Hoppas fredag den 13:e bara är en myt...







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0