Haha börjar bli komiskt detta..

Jag vet inte vad det är för fel. Dålig karma? Bråkat med SJ-gudarna? Jag vet inte vad det är för fel men hittills (på nästan 1 år) har jag inte klarat mig ETT ENDA HEMBESÖK från krångel med tågen. Denna gången stod klockan på 04-nånting för att ta det tidiga tåget så man kommer hem i tid tänkte jag. Hahh, kunde ju hoppas iallafall. Helt trött som man är kommer man till stationen och får veta att de kört sönder ett tåg eller ett spår, så vi kommer inte kunna åka tåg. En buss kommer därför och hämtar oss. Lite sen såklart.. Vilket innebär fler förseningar, vilket i sin tur leder till att jag kommer missa tåget från Örebro hem till Borlänge.. Men jäklar vad kul. Värt att gå upp så tidigt? Njaae, inte då! Men men. Snälla som de är då väntade de in oss i Örebro, så nu är vi "bara" försenade. Slipper iallafall ta ett helt annat tag och spendera några morgontimmar i Örebro då allt är stängt:) det var iallafall en väldigt bra konduktör som hjälpte alla den här
Gången till skillnad mot senast det gick åt skogen. Så det ska hon ha cred för :)

Tenta igår ja.. Det kändes faktiskt helt okej ändå. De har lagt upp lösningsförslag nu också på våran sida. Nu kommer jag inte ihåg alla svar jag fått fram men många känns bekanta och det är ju bra. Med tanke på den känslan jag hade innan jag gick in i tentasalen, så kunde det inte ha gått bättre faktiskt. Det kändes som att ingenting fastnade hur mycket jag än pluggade.. Men men, det kändes som sagt rätt bra, men hur bra, det får visa sig efter rättningen :)

Nu längtar jag bara hem till min underbara familj och vänner. Jag längtar ihjäl mig efter allihopa. Jäklar alltså. 
Det kanske blir en sväng på IKEA idag med Mammsen när hon slutar jobbet. Hoppas på det iallafall. Skulle vara kul att se hur det blev. Vi har ju IKEA i Karlstad, men jag tror att det är ett av Sveriges minsta. Det måste det vara iallafall. Så kul att se ett annat sortiment, plus en helt ny och fräsch byggnad. Ska bli riktigt kul att se :)

Här är de målningar jag fick på jobbet under halloween btw. Jäklar vad skicklig hon var som gjorde den nedersta bilden med pennan. Jag stirrade på den jättelänge och det såg så himla verkligt ut på alla sätt och vis !!





 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0