Bra start på helgen

Bakade lite julgodis igår efter skolan. Det blev snickerskakor och chokladkola. Hann slänga ihop allt innan jag blev bjuden till Hannah och Richard på 2-rätters och Idolmys. Mycket trevligt. Kvällen blev inte så mycket längre än till idols slut eftersom en lite halvtidig morgon väntade idag. 
Jag och en av våra tränare, David, åkte nämligen till Skävde imorse för att se vårat lag spela futsalcup. Riktigt kul att få kika på futsal. Tråkigt att jag blev så jäkla sugen bara. Jäklar vad jag vill spela!! Vi vann iallafall på Suddenstraffar efter en spännande final :)
När jag kom hem så griljerade jag mitt livs första julskinka. Den blev god måste jag säga, men inte alls som mammas. Det är något speciellt med mammas skinka.. Men men, julskinka är alltid julskinka. Gott alltså :)

Imorgon ska jag försöka hinna klart med resten av julbaket och lite plugg kanske. Får se hur det går :)








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0