Trött

Sitter och halvsover på bussen... Men kände att det är lika bra att vakna till liv, annars sitter jag väl och nickar på mattelektionen och jag behöver verkligen ha fokus på det nu. 
Jag kom hem från skolan mellan 20.30-21.00 igår från att ha varit där sen 07.50. Labbrapporten tog mycket längre tid än planerat och den är fortfarande inte klar. Så det blir väl att sitta ett antal timmar idag med antar jag. Fasen, jag som måste fokusera på matteplugg. Det är så svårt och så mycket... Puuuh vilken tentaångest jag har...


Kommentarer
Morsan

Kämpa på nu lilla gumman!!! Det här fixar du. Snart får du komma hem till mamma och bli lite ompysslad. Du är så duktig sååååå. Love you!

Svar: Du anar inte hur mycket jag längtar mammsen <3 live you
Johanna Arnberg

2013-10-23 @ 08:10:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0