SUPRISE

Imorgon efter skolan så ska jag hem till Monica. Det var längesen nu. Förut var man där nästan varje dag. Iallafall, det jag ska göra är att färga håret. Och hör här, jag har gett fria händer till Monica. Hon ska få göra vad hon vill, iallafall med färgningen. Jag är så trött på min nuvarande hårfärg och kan själv inte bestämma vad jag vill göra. Kändes rätt bra att lämna över ansvaret till någon som kan :) Så nu har hon funderat lite och kommit fram till något hon tycker skulle passa på mig. Det ska bli väldigt spännande att se imorgon vad det blir för någonting.

Godnatt alla :)


Kommentarer
Mats

Lycka till med färgningen å hälsa Monica. Jag, Crille o Ante åker ner till Micki i helgen. Du kanske vill med?

2009-10-07 @ 08:34:30
micki

du kommer bli så snygg. ta bild och skicka till mig sen ;)

2009-10-07 @ 12:11:56
J

Tack så mycket Mats:) jaa jag hörde det. Vad kul. Vilken dag åker ni då? Jag har min sista kvalmatch med fotbollen i helgen och den är på lördag så jag tror det blir lite tight faktiskt denna helg. Men tack så mycket för att du frågade :)



Din mamma tog bilder så du får be henne skicka Micki :) <3

2009-10-07 @ 21:10:30
URL: http://johannaarnberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0